En primero lugar realizamos as presentacións correspondentes e descubriremos cque saben sobre o Camiño de Santiago. O seguinte paso consistirá en amosarlles un mapa físico creado por todos os integrantes do grupo de 4 anos. Ensinaralle ós nenos o percorrido que faremos, comezando en O Porto, e finalizando en Santiago de Compostela. Terá incoporado unha cinta en cada etapa para así mostrarlles en que etapa nos atopamos. Máis adiante introduciremos un novo obxeto na aula, un colar dunha cuncha, característico do camiño.
Actividade 2: Comidas típicas dos lugares (Galicia, Portugal e Italia)
Para esta actividade empregamos 9 cartas, 3 por cada lugar de procedencia da comida, aínda que non empezaríamos con todas, xa que que a dificultade sería gradual. Estas serían:
- Galicia: polvo, empanada e tarta de Santiago
- Portugal: bacalhau, caldo verde e pastel de nata
- Italia: Pizza, espagueti e gelato
Actividade 3: Mural con comidas
Nun mural con tres cores diferentes poñeremos o nome dos lugares de procedencia da comida (Galicia, Portugal e Italia) e cuns debuxos plastificados terán que poñer as comidas no lugar correspondente. Estas terán o seu nome escrito debaixo, e antes de pegalos, eles debrán pronunciar coa nosa axuda correctamente estas palabras. A través de esta actividade, os alumnos desenvolverán habilidades de léxico e fonética aprendendo a pronunciar os nomes das diferentes comidas. Desta forma adquirirán competencias comunicativas orales e escritas, dicindo en alto os nomes das comidas e poñendoas nos seus respectivos lugares.
- Galicia:
tarta de Santiago, empanada, polbo, mexillóns e churrasco
- Portugal:
bacalhau, caldo verde, pastel de nata, francesinha e sardiñas
- Italia:
Pizza, espagueti, gelato, lasaña e macarróns
Remate da sesión
Para rematar daríamoslle a cada neno unha compostelana típica do camiño de Santiago, usada polos peregrinos, que será selada por cada grupo do alumnado de 4 anos.
![]() |
imaxes da Compostelana |
Comentarios
Publicar un comentario