Saltar ao contido principal

4 anos. Sesión 1. Autores: Alejandro Trigo Durán e Álvaro Sánchez Fernández

En primero lugar realizamos as presentacións correspondentes e descubriremos cque saben sobre o Camiño de Santiago. O seguinte paso consistirá en amosarlles un mapa físico creado por todos os integrantes do grupo de 4 anos. Ensinaralle ós nenos o percorrido que faremos, comezando en O Porto, e finalizando en Santiago de Compostela. Terá incoporado unha cinta en cada etapa para así mostrarlles en que etapa nos atopamos. Máis adiante introduciremos un novo obxeto na aula, un colar dunha cuncha, característico do camiño.


Actividade 2: Comidas típicas dos lugares (Galicia, Portugal e Italia)

 Para esta actividade empregamos 9 cartas, 3 por cada lugar de procedencia da comida, aínda que non empezaríamos con todas, xa que que a dificultade sería gradual. Estas serían:

 -       Galicia: polvo, empanada e tarta de Santiago

-       Portugal: bacalhau, caldo verde e pastel de nata

-       Italia: Pizza, espagueti e gelato

 Actividade 3: Mural con comidas

 Nun mural con tres cores diferentes poñeremos o nome dos lugares de procedencia da comida (Galicia, Portugal e Italia) e cuns debuxos plastificados terán que poñer as comidas no lugar correspondente. Estas terán o seu nome escrito debaixo, e antes de pegalos, eles debrán pronunciar coa nosa axuda correctamente estas palabras.  A través de esta actividade, os alumnos desenvolverán habilidades de léxico e fonética aprendendo a pronunciar os nomes das diferentes comidas. Desta forma adquirirán competencias comunicativas orales e escritas, dicindo en alto os nomes das comidas e poñendoas nos seus respectivos lugares.

-       Galicia: tarta de Santiago, empanada, polbo, mexillóns e churrasco

-       Portugal: bacalhau, caldo verde, pastel de nata, francesinha e sardiñas

-       Italia: Pizza, espagueti, gelato, lasaña e macarróns

  Remate da sesión

Para rematar daríamoslle a cada neno unha compostelana típica do camiño de Santiago, usada polos peregrinos,  que será selada por cada grupo do alumnado de 4 anos.

imaxes da Compostelana

 


Comentarios

Publicacións populares deste blog

DIETA ATLÁNTICA-DIETA MEDITERRÁNEA. 3 anos. Sesión 1: Gómez Fuentes, Lucía; Gómez Iglesias, Inés; Sampedro Pérez, Jessica

Esta é unha actividade dirixida aos nenos/as do 4º curso de Educación Infantil, é dicir, nenos/as entre 3 e 4 anos, sendo ademais a primeira sesión. Ten unha duración aproximada de 45 minutos e constará de dúas partes.  As linguas que vamos a empregar son, de forma oral en castelán e galego; mentres que de forma escrita o euskera, castelán e árabe. Elaboramos unha boneca (Xoana), que utilizaremos como fío condutor no desenvolvemento de toda a actividade. En primeiro lugar faremos unha pequena asemblea conxunta, na cal falaremos, en xeral, da comida e dos alimentos. Así como, tamén, da importancia da dieta e dos tipos de dieta que hai. Despois, comezaremos abordando a dieta atlántica, que é na que nos vamos a centrar en profundidade. Ao finalizar a asemblea, Xoana vailles ensinar aos nenos/as a cesta chea de alimentos que trouxo do mercado. A continuación, todos os nenos/as deberán ir identificando cada alimento e, situándoos no lugar do mapa que lle corresponde a cada un deles, dep

3 anos. Sesión 2: Yolanda Arufe Suárez, Sara Freire Tomé, Elena Peillet Pais

Póster da sesión Primeira parte Nun primeiro momento e ao chegar a aula, despois das presentacións sentámosnos todos xuntos en asamblea. Comezamos recollendo todo o que fixeron as nosas compañeiras nasesión anterior respecto á dieta atlántica para refrescarlle aos nenos/as o contido e que vexan desta forma a continuidade entre as diferentes sesións e actividades. Tras isto, ensinaríamoslles o libro realizado, presentando a nosa mascota, o cociñeiro Roi, que utilizaremos como punto de partida para que os infantes tamén se presenten en asamblea. Xunto con isto, explicaríamoslles que este cociñeiro coñece varias linguas que trataría de amosarlles para que tamén as coñezan. A presenza do galego e castelán debése a que son as linguas que el usa no seu día a día; o éuscaro é porque estivo traballando no País Vasco durante moitos anos onde aprendeu moitas máis receitas da dieta atlántica; e, por último, o braille, xa que ten un compañeiro na cociña que é cego polo que tivo que facer este libr